Novo na forumu: <div style="background-color: none transparent;"><a href="http://www.rsspump.com/?web_widget/rss_ticker/news_widget" title="News Widget">News Widget</a></div> 22. Avg, 2014.god.
Loading...

Tema: Listing poziva  (Pročitano 24433 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
  • System administrator
  • *******
  • Poruke: Oborio sve rekorde!!
  • Pol: Muško
  • Lokacija: Brazilija
  • Ugled: +108
  • Mašina zvana mozak!
    • Facebook
    • Twitter
    • Čarobni forum
Listing poziva
« poslato: 12:25:55, 16.Mar.2011. »
MTS telekom

Uputstvo

   1. Da biste koristili ovaj servis potrebno je da u prazno polje upišete Vaš broj telefona i kliknete na taster „Pošalji šifru".
   2. Na uneti broj telefona stići će Vam SMS poruka sa šifrom koju je potrebno da unesete u predviđeno polje na istoj stranici.
   3. Posle unosa šifre, izborom tastera „Listing", moći ćete da pregledate specifikaciju Vašeg saobraćaja u prethodna tri meseca. 

Poverljivost podataka
Kako bi poverljivost podataka sa Vašeg računa ostala sačuvana i kako bi isključili mogućnost zloupotrebe, posle prijema, šifru možete da koristite samo u narednih 30 minuta. U toku dana listing možete pogledati najviše pet puta.

Prijava!
Važno: Moje privatne poruke ne služe za pružanje tehničke podrške ili odgovaranje na vaša pitanja! Za svako vaše pitanje postoji adekvatan deo foruma.


  • System administrator
  • *******
  • Poruke: Oborio sve rekorde!!
  • Pol: Muško
  • Lokacija: Brazilija
  • Ugled: +108
  • Mašina zvana mozak!
    • Facebook
    • Twitter
    • Čarobni forum
Odg: Listing poziva
« Odgovor #1 poslato: 12:28:08, 16.Mar.2011. »
Važno: Moje privatne poruke ne služe za pružanje tehničke podrške ili odgovaranje na vaša pitanja! Za svako vaše pitanje postoji adekvatan deo foruma.

  • System administrator
  • *******
  • Poruke: Oborio sve rekorde!!
  • Pol: Muško
  • Lokacija: Brazilija
  • Ugled: +108
  • Mašina zvana mozak!
    • Facebook
    • Twitter
    • Čarobni forum
Odg: Listing poziva
« Odgovor #2 poslato: 12:39:56, 16.Mar.2011. »
Telenor

Specifikacija
Od 01.08.2013. godine važe nove cene specifikacije i to: 100 dinara za redovnu specifikaciju i 150 dinara za vandrednu specifikaciju.
 
Pristup aplikaciji Specifikacija poziva moguć je isključivo preko portala Dobre stvari.

Portal Dobre stvari namenjen je korisnicima Telenor mreže kako bi na jednostavan i udoban način mogli da koriste Internet aplikacije poput Specifikacije odlaznih poziva, Webmaila i još mnogo toga.
Usluga "Specifikacija poziva korišćenjem Interneta" omogućava Telenor korisnicima da putem Interneta dobiju mesečnu specifikaciju poziva i to za poslednja dva obračunska perioda. Usluga je besplatna.

Uputstvo za korišćenje internet specifikacije
Specifikacija ostvarenog saobraćaja koja je dostupna na web portalu www.dobrestvari.rs je prikaz ostvarenog saobraćaja za dva obračunska perioda, poslednji i pretposlednji.

Prva kolona (početak) sadrži datum i vreme početka ostvarenog poziva ili poslate poruke.

Druga kolona (dužina) sadrži trajanje razgovora izraženo u sekundama ili GPRS saobraćaj izražen u KB. Poslata poruka u okviru domaćeg saobraćaja izražava se sa 0 sekundi, dok je u roamingu poslata poruka označena sa 0 ili 1 sekundom, a primljena poruka sa 0 sekundi.

Treća kolona (pozvani broj) sadrži pozvani broj telefona, broj na koji je poslat SMS (za domaći saobraćaj), MMS ili korišćenje GPRS-a.

Za pozive u roaming-u, odlazni poziv ima podatak o biranom broju, dok prikaz dolaznog poziva, zavisi od mreže u kojoj se korisnik nalazi.

Prilikom prijema ili slanja poruka u roaming-u, u trećoj koloni nalazi se broj servisnog centra matične / inostrane mreže ili broj telefona na koji je poruka poslata/sa kog je broja primljena.

Preusmerenje poziva na željeni broj fiksne ili mobilne mreže prikazuje se u 3 reda koji sadrže broj na koji je izvršeno preusmerenje, vrstu preusmerenja i broj sa kog je poziv upućen.

Četvrta kolona (destinacija) sadrži podatak o državi kojoj pripada pozvani telefonski broj.

    Telenor GSM- matična mreža
    064 GSM Network
    Serbia & Montenegro- fiksna telefonija
    Npr. Austria - međunarodni poziv
    OSTALE DESTIN. - SMS ka inostranstvu

Kod odlaznog (MOC) poziva ili SMSO iz roaming-a sadržaj četvrte kolone je prazan ili sadrži any dialed digits, dok se kod dolaznog poziva nalazi naziv države roming partnera u čijoj mreži korisnik gostuje.

Peta kolona (usluga) sadrži podatak o usluzi koju je korisnik koristio.

    tfusl - tele fonske usluge (razgovor);
    SMSO - Odlazne SMS poruke;
    SMST - Dolazne SMS poruke;
    CAW - Call Waiting (poziv na čekanju kada se preuzima druga veza);
    HOLD - Call hold (kada je korisnik na čekanju, a ne preuzima se druga veza);
    DATAA - korišćenje Interneta (WAP ili bežični internet);
    GPRBS - korišćenje GPRS-a ili MMS-a;
    CFU - Call Forward on Unreachable (bezuslovno preusmerenje);
    CFNRC - Call Forward if Not Rea chable (preusmerenje u slučaju nedostupnosti);
    CFB - Call Forward if Busy (preusmerenje u slučaju zauzeća)
    CFNRY - Call Forward No Repl y (preusmerenje u slučaju nejavljanja);

Šesta kolona (iznos) sadrži podatak o obračunatom iznosu za određenu uslugu. U ovom iznosu obračunata je i fiksna nadoknada za svaki započeti razgovor.

Sedma kolona (popust) sadrži negativni izraz istog iznosa iz šeste kolone ukoliko je u pitanju besplatna minutaža ili besplatna poruka ( npr. -13,55 din za minute ili -1,7 din za SMS ).

Osma kolona (roaming) sadrži naziv mreže stranog operatora, koju je pretplatnik koristio, ukoliko je bio u roaming-u.
Deveta kolona (Tip) sadrži podatak o tome da li je korisnik imao odlazni ili dolazni saobraćaj. Informacija o dolaznom saobraćaju se prikazuje jedino ukoliko je korisnik bio u roamingu.
Deseta kolona (Mcell) sadrži podatak o obavljenom razgovoru sa brojem koji je na popustu odnosno podatak o procentu koji je naplaćen za ovaj razgovor u odnosu na punu cenu tarifnog paketa.

NAPOMENA: Specifikaciju se dobija do 5-og u mesecu za period od poslednjih 5 meseci (od prvog do poslednjeg dana prethodnog meseca). Za tekući mesec ne postoji specifikacija.

    Specifikacija na zahtev
    Preuzimanje specifikacije direktno u prodavnici ili putem internet portala „Dobre stvari“ kao i „Biznis portala“ ostaje besplatno, dok će od 01.avgusta cene za usluge redovne mesečne i vanredne specifikacije biti izmenjene.

    Cena redovne mesečne specifikacije koju Telenor svakog meseca dostavlja korisnicima (poštom za fizička lica ili poštom/mejlom/faksom za pravna lica) iznosiće 100 din (sa PDV-om), dok će cena vanredne specifikacije iznositi 150 din (sa PDV-om).
    Svi korisnici koji početkom jula i avgusta dobiju redovnu specifikaciju za prethodni mesec (jun i jul), specifikaciju će platiti po staroj ceni. Svi korisnici koji tokom avgusta po prvi put aktiviraju ovu uslugu ili su uslugu zadržali aktivnom, početkom septembra dobiće specifikaciju koja će biti naplaćena po novoj ceni.

Izvor: http://www.telenor.rs/sr/Privatni-korisnici/Korisnicki-servis/Uradi-sam/Specifikacija/
« Najnovija izmena:: 16:12:46, 29.Jan.2014. Founder »
Važno: Moje privatne poruke ne služe za pružanje tehničke podrške ili odgovaranje na vaša pitanja! Za svako vaše pitanje postoji adekvatan deo foruma.

  • Tek registrovan
  • Poruke: 1
  • Pol: Žensko
  • Ugled: +0
Odg: Listing poziva
« Odgovor #3 poslato: 11:07:15, 29.Dec.2012. »
da li mi mozete pomoci tako sto ce te mi  odobriti koriscenji listinga na pospejd racun koji nije moj ako mi nemozete pomoci mozete li me barem posavetovati u tom slucaju sta da preduzmem.unapred hvala..

  • Redovni posetilac
  • **
  • Poruke: 245
  • Pol: Muško
  • Lokacija: Nis
  • Ugled: +2
    • Facebook
Odg: Listing poziva
« Odgovor #4 poslato: 12:59:32, 30.Dec.2012. »
da li mi mozete pomoci tako sto ce te mi  odobriti koriscenji listinga na pospejd racun koji nije moj ako mi nemozete pomoci mozete li me barem posavetovati u tom slucaju sta da preduzmem.unapred hvala..
Odobravanje listinga vrsi iskljucivo vas mobilni operater
Koja je mreza u pitanju?
Ah taj internet.....


  • Korisnik
  • *
  • Poruke: 2
  • Pol: Muško
  • Ugled: +0
Odg: Listing poziva
« Odgovor #5 poslato: 13:29:14, 26.Jan.2014. »
Telenor sam mreza i zelim da izvucem listing online. Postoji opcija da kada pozovem 9000 pritisnem taster 1 i navodno dobijam listing. Probala sam dva puta i nije uspelo.

  • Aktivan član
  • **
  • Poruke: 590
  • Pol: Muško
  • Lokacija: Brdoviti Balkan
  • Ugled: +13
Odg: Listing poziva
« Odgovor #6 poslato: 14:48:15, 27.Jan.2014. »
Telenor sam mreza i zelim da izvucem listing online. Postoji opcija da kada pozovem 9000 pritisnem taster 1 i navodno dobijam listing. Probala sam dva puta i nije uspelo.

Specifikaicju poziva mozete zatraziti u nekoj telenor poslovnici.
Druga mogucnost je preko portala dobre stvari
http://www.telenor.rs/sr/Privatni-korisnici/Korisnicki-servis/Uradi-sam/Specifikacija  :smesko:
Nada je san budnih.
Aristotel

  • Novajlija
  • *
  • Poruke: 83
  • Pol: Žensko
  • Ugled: +1
Odg: Listing poziva
« Odgovor #7 poslato: 22:51:25, 02.Mar.2014. »
Ja sam primila jedan poziv..Do sada nisam videla tako nesto.Mobilni je dva puta zvonio..Prvo je cula moja strina,ja kada sam pogledala ne pise ni jedan propusten nista.Uzmem mobilni kod mene i odem sa bratom u drugoj sobi da popijemo kafu.Ponovo telefon zvoni i pise "A",Ja nikoga nemam pod tim imenom.Javim se cuti.Kada sam usla u primljene pozive,opet ne pise ni jedan zabelezen poziv.Da li su ti pozivi bili sa kompjutera,ili sa neke "android'aplikacije.?.Ako mi je u mobilnom poziv nezabelezen,ako se to zezanje nastavi,da li ce u korisnickom centru videti ko me je zvao i odakle je poziv?Npr.ako je sa kompjutera,da li se to kod njih vidi?

  • Aktivan član
  • **
  • Poruke: 590
  • Pol: Muško
  • Lokacija: Brdoviti Balkan
  • Ugled: +13
Odg: Listing poziva
« Odgovor #8 poslato: 22:15:47, 05.Mar.2014. »
Moze ako su te zvali prkeo gsm mreze. Ako su te zvali preko interneta oni ne mogu da ti pomognu.
Nada je san budnih.
Aristotel